servettkvinnan

Jag är arg och trött och riktigt upprörd?(?)
För dte första så kände jag redan i går på jobbet att jag började få hals ont, och kände mig lite febrig, men dumt nog åkte inte jag direkt hem efter jobbet utan till M såg på efterlyst och åt mat. Kom hem strax efter midnatt, sömnen har inte varit med mig för jag ahr vaknat ett flertal gånger av hals ont och ångest över att inte kunna jobba i dag, samt att i morgon bär det av till Herrljunga för ett intensivt firande av min Mormor som bli 80 år. Så planen idag är att knapra halstabletter/drickate/cola/samt och vila HELA dagen.

Nummer två är att jag kikade in på bilddaggboken och kollade igenom lite album från mina vännerlista, en tjej gör verkligen ALLT för att få uppmärksamhet av killar, flirtar med allt och alla i skolan, nämn någon som hon inte "känner" av dte mannliga könet. Kan tyckas låta som jag är avundsjuk, men fakta är att jag snarare är avis på alla förälskade par som omringar mig.
Åter igen till tjejen,NU har hon lagt upp ett flertal bilder på din mage? och bröst, varför? Jo för att hon vill dra till sig den uppmärksamhet som bilden självklart ger. Hennes mage ser förövrigt läskig ut, som en gravidmage men platt med navel som ett svart hål..Jag har en kännsla av att detta bara är början, allt för att dra till sig uppmärksamhet, i skolan kallas hon för servetten just för att många ahr lust att sätta en servett över hennes enorma uringningar.
Hur ska detta sluta?


Kommentarer
Postat av: K

ahmen herregud, du kan skriva hur mycke du vill om att du inte är avis, men om du nu inte är avundsjuk, sluta bry dig? sköt ditt eget liv.
låt henne lägga upp bilder på sin mage om hon vill, vad ska du göra åt saken?! fan asså, palla

2008-05-15 @ 18:32:22
Postat av: Anonym

eeeh.. hon låssas ju va gravid så klart magen ser konstig ut? att skämta å att vilja ha uppmärksamhet e två olika saker?
HAH du e bara avis för hon råkar ha bröst å säkert inte du.
Hon e snyggast så lixom vem blir inte avundsjuk?

2008-05-18 @ 21:51:13
Postat av: -.-

Jag vet vem det är, hon går i min klass.. Det är verkligen så som Martina skriver.. Fattar inte hur man kan ha en text som det står: "bara för att vissa är så himla glada på mig när jag lägger upp bilder på min mage och mina bröst :)".. USCH säger jag bara! Ni som inte känner Martina kan inget veta om henne eller hur hon ser ut.. så sluta skriv någon som ni inte vet..

2008-05-22 @ 08:57:53
Postat av: Anonym

HAHAHAHA vettu varför hon skrev "bara för att vissa är så himla glada på mig när ja lägger upp bilder på min mage och mina bröst:)"JUST FÖR ATT DU BRYR DIG! och bara därför, hahaha mobboffer ^^

2008-05-28 @ 09:18:01
Postat av: THEO THE MÄÄÄN

Du ser säkert ut som en morot ditt skåp

2008-07-09 @ 18:37:35
Postat av: Anonym

Du ser säkert ut som en morot ditt skåp

2008-07-09 @ 18:38:05
Postat av: greger

men din lilla fitta, om du nu gnäller så mycket över nån annans liv, varför ta dig orken att skriva ett blogginlägg om det? du är fan sorglig som hackar på andra när du själv ser ut som en påse nötter.

2009-07-09 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0