Shopping

Okej, dålig dålig uppdatering men vem bryr sig? det är inte direkt så att jag har många besökare.
Jag är ruggit trött satt och räknade ned timmarna i skolan, slutade tog en vända i stan utan resultat. Att hitta en snygg bekini är ett stort dilemma! Ingen sitter bra/ ser billig ut. Jag vill ha något sensuelt och sexigt.
KL 2 hade jag en syn undersökning, det visar sig att jag är översynt/brytningsfel, så yes jag får glasögon, tycker det är kanon snyggt! I länganden blir det säker jobbigt, men vill man vara fin så får man lida pint=)
Därefter mötte jag upp Camilla, köppte en vit väska samt en enkel grå tröja att ha när det är lite kallare, ja det är kallt på morgonen=)

Nu funderar jag på om jag ska ta en dusch först eller maila syster=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Challe

Bra att du har Camilla! Någon som kan få dig må bra helt klart!! Det är en vän du aldrig kommer glömma!

2008-05-26 @ 21:43:16
URL: http://chand021.blogg.se
Postat av: Challe

Bra att du har Camilla! Någon som kan få dig må bra helt klart!! Det är en vän du aldrig kommer glömma!

2008-05-26 @ 21:43:28
URL: http://chand021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0