Skriver på

Skriver på för fullt, men har en vecka på mig innan det ska in, så det känns lungt. Slutar strax och ska promenera dit bort för att sedan ta tunnelbanan till jobbet. Dagen har gått fort och nu längtar jag hem, men första Ica. Ska försöka lägga märke till om det händer något kul på ica. Juste i tisdags kom "dockan" in hon ahde sin barvagn med sig, köppte blonderings färg, satckars hennes hår! Hade hon kommit till min kassa hade jag bett att få se på ungen. Som egentligen är en docka. Fick veta av en kolega att hon för ett tagsedan fick missfall och efter det har blivit hel knäpp efter det.

Nog om det Alicia är förförsta gången på skratt humör och vill inte skriva mer, så nu pratas det på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0