Sol och värme

Nu har dte verkligen blivit medehlavs-varmt här i Stockholm, kläderna klistrar sig mot kroppen och jag känner bara för en kall dusch! Ska egentligen inte klaga på värmen emn tycker bäst om den vid en playa och inte här! Vist måttlig värme men stek hett? Nja, inte lika enkelt att trippa runt i bikini i stan som vid stranden.
Men jag ska inte klaga för värme är härligt!

Jag har varit ledig från skolan i dag, svenskan är slut lika så matten idrotten tentas av till hösten.
Gick upp tidigt i morse och gick en långpromenad med audi och Lisa, härligt att kunan gå i t-shirt kl 7 en maj dag:)
Tja sen blev det bup, mkt bra gick det har äntligen funnit rätt person att prata med. på vägenhem blev jag upp raggad av några car-guys, skratt skratt.

Om en timme bär det av till jobbet därefter Grillning, hos vem är ännu hemligt då alla inte är bjudna.
Får se om det blir en ev lunch/fika med nina innan jobbet.
Puss på erimage80


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på att sitta och klicka lite framför datorn ?? Kolla inlägget på min blogg då. Tjäna pengar lätt heter inlägget!

Lycka till ! =)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0