Sugrör

Sen en tid tillbaka har dessa sugrör funnits ute i Butik som smakprov. Här om dagen upptäckte jag till min fasa att det säljs som storpack nu!
Förra sommaren kom de ut i Norge, så jag passade på att prova och täntkte: vad gott med choklad sugrör. Givetvis köppte jag storpack! Så en morgon skulle jag avnjuta den norska mjöken med ett av dessa sugrör, min frukost förstördes på en tiondels sekund. Det smakade rentutav kräk! Verkligen jätte vidrigt, socker och plast.
Jag ser inte riktigt någon poäng i att de har lanserats i sverige, är meningen att de varn som inte dricker mjölk, ska tycka dte smakar bättre oh blir roligare? svar nej! Barenen komemr bli hyperaktiva av sockret som är i.

Ännu en onödig mat"pryl"image10

Kommentarer
Postat av: nina

FAN JAG VILL HA!!

2008-05-01 @ 11:42:03
Postat av: BEA

JAG MED! dissa inte mina sugrör

2008-05-01 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0