Upp-date

Så har jag kommit hem från ett par timmar på stan..det blev inget möte med A, han ringde försent så min kväll känns lite hopplös. Det känns konstigt att inte jobba en fredag, som jag vanlgit vis annars gör. Eftersom jag inte har något annat att göra så funderar jag på att STÄDA/rensa..brukar bli så när rastlösheten tar vid sig. SAmt att jag ska laga middag=)

Fikade som sagt med nina, vi åt glass på något hak vid fridemsplan, köpte även underkläder på hm i  rosa spets, super fina:), ska lägga upp lite bilder senare.

Träffade mami och gick till läkaren som verklgien såg ut som en som blivit mobbad och har pluggat tok länge! Så ut som om hon inet att stigit ur sin pyamas än..nåväl fick lite piller utskrivna men efekten visas först om 4 veckor! Och vecka två ska tydligen vara den jobbigaste veckan.
Nåväl ska ta itu med mitt rum nu och sedan sätta igång med maten
Puss/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0