Upp och jobba

Godmorgon! NU har jag vaknat efter 12,5 timmas sömn! Kan inte påståå att jag känner mig piggare, snarare tvärtom att sova 3 timmar kände jag mig piggare. Men jag har ett underskott på sömn nu. Sömnvätskan hjälpe verkligen, efter 20 min sov jag, vakande till när mamma kom hem med choklad, och sedan somnade jag igen. Miossade Lasse Stefanz på tv, men det går alltid att se om. Längtar tills på onsdag då Carina Jaarneks ska spela. Har dock aldrig hört henne men att dansa är kul så=) Camilla har lovat att följa med, s¨vi får nog en kanon kväll!
Så nu väntar jag bara på att åka i väg till ica för att jobba i 6 h. Synd att det tar 1 timme att åka dit, men å andra sidan stor trivs jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0