Uppsatts&star fm

Till min fasa har jag nu upptcäkt att Svenska favoriter har lagts ner! Och upp har kommit Starfm med, musik från 70,80 och 90 tal. Vist jaggillar den musiken! Men svenska favoriter var ändå svenska favoriter, med härlig svensk musik. Jag undrar om dte blir någon form av Starfm festival i sommar? Sbesnakfavoriter festivalen har alltid varit bra!
Ikväll är det rixfm, ska pälsa på mig och åka dit en stund med camilla, jag vte inte om jag ska hoppas på att svin Bolmen jobbar eller ej, jag har inga direkt höga förävntningar men samtidigt skulle det känans bra(?) om han var där, tja bara för att se om han kommer i håg mig? Jag undrar vilket nummer jag är på hans lista?

Nu ska jag ta itu med uppsattsen som är väldigt personlig, nästan så att jag egentligen inte vill lämmna in den till min svenska lärare, men å andra sidan kan jag nog få ett bra betyg på den!


Kommentarer
Postat av: nina

Sbesnak? det var något nytt

2008-05-15 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0