Vit klänning sökes

Den 08 Augusti gifter sig min syster och hennes kille sig på Åland. Paret har valt att ha temat vit klädsel, lite ovanligt men häftigt. Bruden och brudgummen ska ha svart klädsel. Vilket är jätte ballt. Men som gäst är det extremt svårt att hitta en vit snygg festlig klänning. I inbjudan står det visserligen att linnebyxor, sommar vitklädsel går bra bara det är hel VITT. Men eftersom jag är bruden syster vill ajg hitta något speciellt som helst ska sticka ut i från de andra gästerna, lite egoistiskt men det är åandra sidan min systa styster som står på tur att bli vigd. Jag köptpe en klänning på toppshop i höstas. Men vikten har sviktigt mig och jag kommer je i klänningen som redan då var lite för liten, jag har verkligen letat ÖVERALLT men har fortfarande inte hittat någon klänning som duger än varge butik säger att det är det sista dom ahr i vitt inget mer kommer in. Jag vill inte ha en enekl vit klänning i linnetyg, jag vill känna mig vacker den dagen,så vart kan jag hitta en HEL VIT klänning, som ser lite festaktig ut men ändå enkel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0