Dejtande och krogen

Och sen då hur går mitt dejtande? Det går inte bra alls, dejtar men ja vad ska jag mer säga?? HA träffat en person som jag tycker är okej, men jag har förstått nu sen helgen att jag inte är redo för en relation, jag måste klarav av att leva med mig själv först, få ordning på mitt liv och min vardag. Jag tänker inte bli någon hemma fru som bäddar sängen och lagar mat! Jag måste sätta mig och familjen i första hand, vi måse hitta tillbaka till varndra måste styra upp vårt liv och se till att allting fungerar.

Och ja jag kom in på krogen i fredags ute i Nyneshamn det var kul! Jag vr där emd en person som jag tycker om men inte mer än så. krogen var helt okej, inget märkvärdigt men helt okej kul. Darck lite för mycket öl opch sov bort hela lördagen. Har förstått att jag inte kan dricka alkohol när jag äter medecin. Så ja nu är dte lugna puckar.

Sen har jag hittat tillbaka till en okej kontakt till V ja jag vill inte gå ut med några namn på det äldre här i bloggen.Han är helt okej, trevlig och öppen ja jag tycker helt eneklt om honom trotts den enoooorma åldersskillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0