Ett misslyckat liv

Jag blogagr allt mer sällan nu. Jag är uppjagad av altl som händer just nu. Ny medecin som följer av mardrömamr och ännu mer ångest. Propavan som mian föräldrar föbjuder mgi att at mer än 2 gånger i veckan, men jag fixar inte att sova utan dessa sömntabletter. Istället vet ajg vart buirken med de andra lugnande står och de är väl just dom som ajg ahr sovit på nu i 3 dagar. I dag var första dagen sen i söndags kväll som jag ens har tagit mig i kragen att kliva ur pyamasen och sminkat mig samt gått ut utanför porten.
Glädje över att ah bundit upp mgi 1 år på Worldclass och nu jävklar ska jag träna! Bli smal och snygg! Då så blir mina fasta avgifter varje månad högre ligger väl nu på cirka 1600 kr att punga ut varje månad. Och då är det ednast mobil och träning vi pratar om.
Min och min fd systersrelation är över nu för mig. Den ligger på is, vi anklagade bara varnadra och jag har väl en jävlgit stort svartsjuka på hennes liv. Den duktige som aldrig har misslyckats i skolan och som alltid har umgåtts med bra vänner och som aldrig har blandat sprit med medeciner. Hey jag är rena motsattsen, jag ahr fått kämpa sedan jag föddes, jag är inte född till ett geni, jag har aldrig tyckt om att plugga IG hit och dit. Jag har valt ett dåligt liv. Och ja jag är djävligt svartsjuk på hon och mannens familj och förhållande. Hey när ska jag bli lika perfekt? Never det kommer aldrig att hända. Antidepresvia tabletter och sömnmedecin samt en misslyckad skolgång och stammis på Vårdcentralen för att jag ständigt tror att jag är sjuk eller har Cancer DET ÄR VAD MITT LIV ÄR!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0