Rosevin och långa samtal

Godmorgon Bloggen!

Lördag den 15/11. Bra dag, jag ser ut som om jag ska på fest med all min make-up. Röda läppar, blågrå ögon snyggt! Och uppsatt fettigt hår, jummi. Och de på mjukisbyxor och skidjacka, kan det bli mer glamour? Orkar inte anstränga mig när de gäller kläder i dag, ska ändå bara åka dit i dom och hem. På ica har jag min sexiga Ica tröja och byxor:)

Var nere hos grannen i går och drack Rosé vin, jag vart lite rund om fötterna, men det avr trevligt satt ute och rökte och pratade om allt mellan himmel och jord. Där efter ringde P mig och vi pratade läänge närmare till kl 1, jobbigt vi har aldrig träffats men ädnå så känns det så seriöst mellan oss.  Han är nästan lite för på och ltie förbra för att vara sann, men okej det är mys! Tänk om jag har haft tur nu att träffa någon som verkligen är rätt för mig? Tänk om jag har turen på min sida nu? Då aksnek det äntligen skulel bli en vändning i mitt liv nu.
Ser fram emot att träffa mamma och pappa i kväll, det är det enda jag längtar nu efter, det enda som jag kan glädjas av under 9 timmar på jobbet.
/M

Kommentarer
Postat av: Moni

kikar in o säger hej.. hoppas du haft en braa helg.. kramizz

2008-11-16 @ 18:54:35
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERAAA!:)

2008-11-27 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0