Spöken och ljud

MIn kropp fungerar inge vidare längre. I 1 vecka till måste jag kämpa med dosen jag ahr i dag, för 2 veckor är tiden som det tar innan alla biverkningar är över. I natt vågade jag inte sova, jag inbillade mig att jag hörde saker och att den nya spegeln som hänger på väggen mitt emot sängen, jag trodde det spökade i den. Ja livrädd och svettig la jag mig i vardagsrumet med kudde, filtar och musik och lyckedes sommna efter några timmar.
Jag stänger totalt in mig och inbillar mig någotfruktansvärt, sömntabletterna vill mina föräldar bar age mig 2 gånger i veckan, annars blir jag en sån som knaprar piller. Men det är jag redan, jag har sovit alldeles för mycket den här veckan.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0