bitter fitta med emsn värk

Ingen bra dag i dag, har redan lyckats gräla med mamma kl 8 i morse. Och jag har fittig mens värk:/
Samt att jag missar annicas 18 års fest i kväll bara för att jag jobbar sent och öppnar i morgon:/
Istället blir det att åka hem till Nina för att se på meen girls och äta godis. Ska iaf försöka komma i säng i rimmligtid dvs senast 1:O För jag ska trotts allt jobba i morgon även om det bara är 6 timmar. Men krafterna behövs då just för att jag jobabr med Högdalens tråkigaste människor:/

Men jag får se det ljusa pengar rullar in, dock så ska jag börja bettala för att bo här hemma-,-
har redan börjat se mig runt efter eget boende, ja så är det.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0