dagen som gick

Godmorgon
det blev inget aktivt bloggande i går, mådde inte bra och var hemam från skolan efter att ha varit på bup.
Däremot så följde jag med syster och Audi till centrum, fick agera någon sorts hundvakt och audi var riktigt
valpig! hur söt som helst:)
Vid 3 blev det en fika med nina och efter det middag på La piazza med Camilla, jätte mysigt.
Där efter bar det in till jobbet för P-möte, jätte intresant fick dock mycket att ta in och tänka på framöver.

Nej nu är det dags att fixa det lilla sista innan jag åker i väg till skolan, blir nog så att jag åker hem vid lunch i dag, och jag har även avbokat middagen i kväll. av den anledningen att jag kommer att komma hem i natt och dessutom har jag en jätttttttttte lång dag i morgon och ajg behöver sömnen för att orka.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0