DBT äntligen

Tidig morgon, ska ha möte halv åtta i skolan med min emntor och mina föräldrar.
Sitter och slänger i mig frukosten för om 20 min måste jag vara klar. Gises.
Skolan börjar dock halv tio vilket resulterar i att jag har en timme att sitta där,
alldeles ensam:(

Fick ett väldigt possetivt besked i går ang DBT, jag står på plats 1! innom en månad får jag förhoppningsvis börja terapin. För 3 veckor sedan sa dom att jag stod på plats 6 och senast sista oktober skulle jag få hjälp. NU har dte gått tre veckor och jag står på plats 1, så har jag tur så tröjer det bara 2 veckor. Äntligen

Kommentarer
Postat av: Viktor

En liten lyckönskning skickas till dig från andra sida jorden. Hoppas allt kommer gå bra!



2008-09-09 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0