etta avsked

I gå var nära att allt tog slut, jag hade mer eller  mindre bestämt mig efter ett otroligt misslyckat samtal på bup. Vill inte bli ifrågasatt varför jag känner ett innre kaos nu, jag vet inte svaret själv. Jävla Helena, satt du tyst som ett får medans jag skrek och vräkte ur mig allt. Hade inget val, gick ut och kedje rökte, hoppades på att dom skulel gå efter mig men nej dom satt kvar, trotts mina hot. Blev mer förtvivlad och smsade avskeds ord, funderade på hur min begravning skulle se ut vilka som skulle få komma osv. Dessutom var jag otroligt vackert klädd i går, synd tog inga bilder.

Men ja hoppet kom efter att ha kommit till jobbet<3 jag ahr som tur det kvar att leva för, men min fobi för att åka tunnelbana vem kan hjälpa mig?

Fick även besked i går, ska på det första DBT mötet på måndag någon interjuv

Kommentarer
Postat av: matte

har oxå haft de tankarna och vet att de är jobbigt men jag hoppas att du inte fullföljer dom

du är ju jätte snäll och trevlig

kram

2008-09-23 @ 20:31:40
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0