Hej jag har borderline

Okej matte (vem i ordningen vet bara jag för tydligen dejtar jag bara mathisor) nu hänger jag ut dig och resten av alla andra killar. Jag blir riktigt frustrerad när jag läser din blogg,om jag har fattat saken rätt så har du gått och skaffat någon brud i Lidköping min hemstad(ja nästan mitt andra hem). I din blogg skiver du saker som du skrev till mig för bara 2 veckor sen, men sen händer det saker som gör att jag känner mig nere och inte rokar riktigt och då passar du på att skaffa tjej, klyftigt. MIna planer på att flytta till alingsås och göteborg går bara allt utför. Rent åt helövette mina enda kontakter har ju bara försvunnit. Okej det beror nog en hel del på mig med, men ja jag fixar inte telefon smatal med personer som ajg verkligen tycker om , jag blir snarare ledsen och vill gråta. Typ som samtalet med andra matte i stockholm, ja jag blev ledsen elelr mer glad för att höra hans röst. men även där är jag rädd att det kommer gå ut för, iof så ska jag inte tänka så men ajg vill blicka framåt jag vill se en framtid. Jag vill må bra jag orkar inte längre, fick något ångest anfall på terassen i morse, ja jag skakade och grät av ett bra samtal fr¨n polisen, jag ska på förhör med en advokat osv. Känns bra men jävlgit jobbigt, vågar inte gå utan för dörren eller åka tunnelbana längre, och jävligt rädd. DBT då jo tydligen har jag borderline, men ingen får sätta en diagnos på mig förens jag blir vuxen, kul! För gruppen är gjord för boderline personlighetsstörning, och ja allt dom pratade om i dag stämemr mer eller mindre in på mig. Men ja mamma och pappa blir väl galna om jag nämner det högt.
usch jag mår skit och kan inte fokusera på något annat än att få gå ut och ta den där jävla ciggen och dricka min varma mjölk.
gahh jag blir bara galen av frustration!

Kommentarer
Postat av: matte

förlåt att man gick å skaffade tjej var inte riktigt planerat.. hade ju tänkt att träffa dig ju men tyvärr så blir det ju inte alltid som man har tänkt.. kram

2008-09-23 @ 20:22:09
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0