brist på tid

Det här sker alltid varje gång jag ahr en tid inplanerad och en plats som jag ska vara på en viss tid. Jag är otrolgit rastlös men tänker att jag har gott om tid på mig, att det inte tar 1,5 timme att fixa kvällen väska, duscha sminka, platta håret, måla naglarna och klä på mig. Jag tänker att dte max tar en timme, samtidigt som´jag vet att det just  INTE gör det! Jag är halft utråkad och rastlös, syrran och hennes man är på vår terass med mio och tomas? Iaf så har jag ingen vidare lust att springa runt i handuk när 2 främmande människor sitetr utanför. Kan liksom inte njuta fullt ut av att få göra mig i ordning då, men jag vet att det är på tiden att göra något åt saken nu. har ingen vidare lust att stressa i onödan. Funderar även på vilken kombination av sminkning det blir.
nå väl ahr jag tid så lägger jag ut en bild!
/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0