ett rörigt inlägg

Natten har varit den hemskaste på säkert 3 år. Jag mår inte bra i dag alls, men måste till jobbet som jag ändå hoppas på kan ge någon posetiv effekt. Men jag ska inte förvänta mig något alls i dag. har insett att det inte är värt det. Efter nattens kaos med bara en liiiten bit i från att läggas in så har jag nu insätt att jag behöver mer hjälp än bara DBT för att berarbeta mina dåliga relationer och min dåliga självkännsla som har brytits ner väldigt snabbt efter varje dålig relation. Det här funkar inte i längden och det är en utav anledningarna till att jag bara nu hoppas på att komma in på vara fhsk. Ett miljö ombyte och en nystart är vad jag kommer att behöva.
Mamma ska boka biljetter i dag eller i morgon till Santorini, hon fick äntligen tag på ana vaila, från Kyamat jag och nina är varmt välkomna! Skönt!

Annars så ska jag i väg och jobba nu, försöka få tag på Anders och prata med honom om möjlighet till utökade samtal liksom även det mamam gör i dag<3

Jag har 4 vänner som försöker bära upp mig, ni är allt<3<3

/ma

Kommentarer
Postat av: L

du förtjänar allt bra!<3

2009-04-20 @ 23:08:42
URL: http://utandinluft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0