fredag den 3 april

Har en sån där seg dag då jag verklien inte har orkat göra något alls, avbokade både tandläkartid och terapi tid, orkade helt enkelt inte. Mitt hjärta vill att jag ska lätta på det, men jag blir bara stum och vet inte vilken ända som jag ska börja i, har funderar på att börja skriva på allvar, ta min stora dröm i skinnet och börja skriva den där boken som alla någon gång vill skriva. Bara för att få något gjort och mer reflektion över vilket djävla liv det har varit dom sista åren. Jag tror någonstans att det skulle underlätta en hel del för mig själv, vissa dagar kretsar bara mina tankar runt den där hemska juli dagen för snart ett år sen. Den händelsen kommer ständigt i kapp mig och dte är nog framför av den anledningen som jag har behov av att skriva, den människan som totalt hjärntvättade mig!
Och som dom flesta vet om folk som jag först inte hade en aning om att dom kunde veta vem han var men som det först visade sig att några på jobbet viste om och som även tobbe vet vem det är, jaja de är en hel del människor som vet om vilket as det är jag skriver om nu, jag klandrar mig än i dag att jag var så dum som gick på spelet, spelet som verkligen krossade mig totalt och som jag själv har fått reparera med hjälp av vänner och mig själv.

Nu tickar tideni väg och det är dags för mig att få på mig kläder och sen kila i väg till jobbet, är inte hemam förens vid 12 i kväll, ha en bra dag!
/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0