lååång fredag

Vet inte hur jag ska genomlida denna långfredag, har gråtit floder nu på morgonen och pratat med anders-dbt. Önskar bara att mamma vore här nu och kunde trösta mig, men nej det är hon inte.
Hela min påsk känns som bortblåst, var bjuden på A 18 års fest i mrogn tackade nej för att jag skulle ha åkt ner, men nu blir det inte så vet inte ens om jag orkar att göra något alls i helgen, vill helst bara sova och försträna det jag känner. Ett dåligt sätt men har inget annat vettigt planerat för helgen.
Måste ta mig i kragen nu och sminka mig, borsta tänder, ta en dusch, fixa håret, klä på mig och sen åka till Akalla för att överlämmna en grej till Nina, där efter pina mig igenom jobbet men jag ska ta mgi fasiken fixa det!
/ma

Kommentarer
Postat av: L

du är bäst baby.

2009-04-10 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0