ny start på livet

Gör verkligen allt nu för att tappa några kilon i vikt, för att få bli så där snygg som jag var efter grekland.
I dag har jag alltså påbörjat ett av mina svåraste nyårslöften, att vara godis fri i 3 månader, kan tyckas enkelt men jag som ändå har ätit godis i stortsätt varje dag under en halvårsperiod, det är ett jätte steg!
Inte bara det tänkte lägga av med rökningen och lägga den 1000-lappen till sparandet av Santorini.
Har hitils bara rökt 2 cigaretter i dag, vet att det kommer bli en tredje, men det är bra! Jag som annars brukar röka betydligt mer.
Inte bara det har även varit på gymmet, blev iaf en halvtimmes intensiv träning på cykel och löparbandet.
Invigde mian små sexiga vilour shorts som N hatar, men som jag anser är riktigt porriga att visa upp sig i på gymmet;)

Men nu är det som det är kan inte hindra mina tårar när jag nu sitter och pratar med matte på msn.
Saknar och längtar något enormt.
Förlåt
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0