usla betyg

Godmorgon!

Sitetr nere hos grannen nu och får mitt morgon kaffe, är trött men ändå speedad i kroppen. Hur kan detta gå i hop?
Borde kanske gå ut och gå vid elva eller ta ett pass på gymmet, vi får se.
var i sollentuna i går för att hämta ut mina betyg från grundskolan, hade faktiskt förträngt det, så usla betyg så jag skämms! men samtidigt har det sin förklaring om helvettet i Helenelundsskolan som varade från den dagen jag började till den dagen jag gick ut. Så egentligen är det NI  som gick där som förpestade min skolgång så som ska skämmas och INTE JAG!

Nu hoppas jag bara på att mina arbets intyg från Ica ligger i krogen på jobbet så jag kan få i väg det sista till folkhögskolan.

Nej nu är det dags att göra något åt min dag:)

/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0