allt går emot mig, varför?

För känns dte som om allt går emot mig? Jag klarar inte av att gå till jobbet, min chef förstår mig och skickar omtänksamma sms, så jag ska försöka att jobba i morgon. Förska med hjälp av atarax, och ett antal bamym, för att döva det som gör ont och för det som är jobbigt. Inte nog med det så är mitt kretskort vatten skadat på mobilen vilket innebär att det inte går på garantin. Så nu är allt hopplöst riktigt hopplöst, det edna som hålelr mig kvar nu är dansbandsmusiken och stunderna som jag röker i dag, älskar mina nyfunna vänner hos DBT-teamet.
Dit ska jag nu, ska ha familje samtal och det känns tungt och jobbigt, skakar som emu i dag. Rädd och orolig, orolig för allt ja.
Ska ta och kila i väg med pappa nu, önska mig lycka till!
/Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0