Högdalen har en ond Auria

Nu är jag åter igen på mammas jobb, har fått mig en kopp kaffe och sak strax i väg till jobbet i Högdalen.
Har lämmnat in 8 CV hos olika affärer/cafér, fick 2 posetiva bemötanden, och jag kan inte annat än att hoppas på att jag fåt ett nytt jobb. Kom på en orsakt till varför jag inte trivs i Högdalen längre, de har inget med butiken att göra utan min ständiga rädsla att MR B Ska komma in en dag eller någon av hanns vänner. Ja jag känenr mig rädd, och hela Högdalen har en ond auria över det som ändå har hänt. Jag skafafde jobbet enbart för MR B, jag var nai som trodde att det skulle bli något mellan han och mig, men man lär sig av sina misstag. Kan inte annat än hoppas på att jag snart kommer bort från Högdalen, men undertiden ska jag sitta där med ett leende på läpparna och vara trevlig:)

/ma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Mr B?!

2009-04-22 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0