kolektiv skräck

I dag har jag en en lista på 11 grejer som ska ordnas, bla skriva 3 inlägg här på bloggen, svårt när jag verkligen inte har något att skriva om.
Har ahnd om Audi i dag som bara grnyr och vill ha mat, har inte orkat mig in u duschen än utan fått sätta upp mitt äckliga hår i en snygg frisyr med lite smink i ansiktet, Jag tänker åka in i min vilour mjukis dress, folk får stirra orkar ärligt talat inte bry mig om vad jag har på mig i dag.
Grannen är van att se mig i pyamas, anders är van att se mina tårar och ja så vem fan bryr sig då om mitt klädval?! mer än mig kanske?
Måste se till att baka något, är så kruansvärt ensam i dag men trött och ont i magen, vill ha någon hos mgi som akn hålla om mig  nu
och snälla rädda mig från min kolektiv skräck!
/Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0