med tiden läker såren

Jag brukar vara väldigt öppen i bloggen och det jag skriver det står jag för, och ja ibland så händer det att jag skriver om en intimhändelse vilket jag nu känner behov för att nu.
Jag hade helt fantastiskt sex i går riktigt jävla bra, med en helt okänd kille, Var nämligen i södertälje hos Melinda vi söp och ahde trevligt sen hamnade vi hemma hos dessa två killar, vet inte vad som har tagit åt mig, men dom sista 2 dagarna har jag suktat efter sex, riktigt jävla bra sex, vilket jag fick i går. Vi bytte även nummer så vi lär nog träffas fler gånger, tycker dock att smsen är lite påstridiga, jag är inte knull sugen varje dag och vissa gånger kan jag bli riktigt grinig av att få ett sex sms, för trotts att det har gått drygt 6 månader sen det som inte fick hända hände, det är som ett öppet sår som inte har läkt än, som ständigt tränger sig på och får alltid samma kännsla, vill jag? eller vill jag inte? Den där rädslan sitter verkligen långt innom mig och triggar på konstant vilket har gjort att jag endast har haft sex 2 gånger på det halvåret, ja jag är fortfarande rädd för att bli sårad och kränkt igen.
Jag vill att såren ska läka med tiden, men jag måste få en chans att bearbeta de mer, det räcker inte så som det är nu. Måste ta tag i dte i morgon när jag har hos Anders-DBT. Måste få en chans att prata mer om såret som inte har läkt än.

/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0