the bad day

I dag är en sån där dag då jag verkligen mår dåligt. Orkar inte ens le åt det jag skriver eller pratar om. Jag bjöd in min syster på kaffe och bulle och jag erbjöd henne kläder från min garderob eftersom att jag aldrig använder direkt kläder längre, jag går runt i min pyamas eller i mjukisbyxor om dagarna.  Så stor garderob som jag har ochj ändå så använder jag bara mjukisbyxor och samma säckiga kofta eller tjocktröja, orkar inte ens anstränga mig. Syster ser nog mer än vad hon säger, det kan räcka med att se henne i ögonen så förstår hon.  Jag kommer mig inte ens för att at en dsuch och tvätta håret, har inga krav på mig själv heller, är bara trött och vill sova eller spela det sablanspelet backpacker, om kvällarna är jag oftast speedad och behöver ta lugnande för att komma ner på jorden, ja så ser det ut nu.
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0