en underbar kväll

Jag har haft en underbar kväll med Alex, vilket otroligt bra band, har dock sätt bättre, men så trevliga dom var!  Jag fick deras autografer och pratade med om en stund. Knöt lite kontakter med en kille vid namn Boman, han ska eventuelt bli trummis i  dansbandet Chiquita. Jag kanske borde bli en sån där som lär känna alla bandmedlämamr och sedan får jag följa med i deras buss och ligga med någon av dom. Som en groopi, eller kanske inte, men jag ahr någon attraktion till killar med dialekt, framför allt Göteborska och dalmå, elelr norrländska. Hursom helst så har jag verkligen haft roligt, mår dock inte bra och jag har nog tagit runt 10 tabletter i dag. Ska ta och sova nu, men mitt smink borde tvättas bort men orkar nog inte det.
/ma

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad bra att ni hade kul. Jag ska gå och träna efter jag lämnat Chris Cross. Så jag ringer efter det.

2009-02-02 @ 08:03:01
URL: http://asamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0