att ständigt älta

T från DBT rindge mig lägligt i kväll efter jobbet, fick en årder om att skriva en lista på mina jobbiaste tankar som hela tiden  dyker upp, som liksom aldrig slutar att ältas. Men det är något som jag komemr att skriva i min svarta älg-bok, för det känns lite för kännslosamt även fast jag är väldigt öppen här så finns det små små grejer som hammnar i den svarta  älg-boken.
annars så har min dag varit jobbig men en enorm ångest, sovit och gråtit, och sedan ansträngt mig på jobbet.
Det är ett stortstöd att ringa sin grupp-terapeft kl halv elva och tala om sina hemska tankar och prata om ångesten, det ger mig lite mer ork och ett steg i rätt riktning.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0