Betty-boob

God förmiddag!
I dag mår jag helt okej, ska messa min terapeft och höra om han har kommit hem än från Afrika, är lite glömsk och har glömt bort vilken tid på fredag som jag har tid hos honom.
Lyckades sommna utan några självskador, så Tilda hörde av sig och sa att hon kunde ringa mig och göra en mindfulness övning. Vilket gjorde att jag lugnade ner mig och blev utmattad istället. Ska till henne på lördag efter jobbet och dircka vin och prata om de jobbiga, vi stödjer varandra på det sättet. 
Ska strax ned till grannen Å och hennes vänninna, vi ska till centrum coh jag ska se till att köpa mig en sån där betty boop kalender och skriva in lite nya vanor, en kalnder-dagbok något i den stilen.
/Ma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0