hjälpmedel till sömn

Snart har en timme gått och min tablett har inte börjat ge efekt än. Känner dock at tögonen blinkar mer och mer. Borde testa att krypa ner under täcket och se om jag blir tröttare. Men jag har för mycket som gnager i mig, får inga svar från TO, hoppas att vinkvällen blir av på lördag även om det är så att han bestämmer sig för ett förhållande med SP. Vem har sagt att man inte kan vara vänner för det?? Men jag ahr en vana att saker och ting inte blir som dom blir.
Måste erkänna för mig själv att jag rökte 1 cigarett i dag. Jag höll på att bli tokig och var nära att krossa ett glas. Jag kan inte börja med alla bra vanor och tro att mitt liv ska bli bättre för att jag ska förändra 10 saker på en och samma dag. MIn rökning tillhör mig just nu, kan dra ned på det såpas mycket att jag INTE röker när jag är med människor som inte gillar rökning. Förtillfället är det den gränsen jag kan dra, jag lyckades vara rökfri i nästan 2 dygn och det är jag stolt över. Men det bidorg till att jag skakade, grät för första gången på DBT och mådde allmänt dåligt. Förvisso bra med tanke på att giftet började gå ur min kropp. Men jag ska dra ner på det men inte sluta helt än. Är verkligen inte redo mentalt än.
Jag kom i väg till gymmet i 40 min tränade jag och det är bra.
Fick även en kanon god middag hos Grannen Å, Tack!!
Godnatt
/Ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0