jag är en rock´r i dag!

Känner mig riktigt snygg i mina nya kläder. Hittade en skit snygg svart&vit klänning samt, en svart jacka ovan på det och coola örhängen. Är lite exalterad eftersom jag sre ut som en rocker! Synd bara att jag måste sitta i mina ica kläder hela kvällen, Pappa frågade mig vad jag var för något i dag jag svarade en rock´r.
Fick en kanon snygg klänning av grannen Å :) Den sitter eprfekt och jag hoppas jag får användning av den någong gång på en dejt??
Men trotts min entusiastiska sida så kryper det i i mig, köpte tre i går som jag äter nu för att få bort smärtan. Pratade med mamma i går och talade om att jag mår så dåligt nu att dom måste sätta in en högre dos av medecin nu, har ständig ångest och tvångstankar, kände att jag höll på att bryta i hop på Ica i går. Och hela jag skakar, inte börja gråta nu, inte gråta nu 20 min innan tunnelbanan går...måste härda ut
/Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0