Ni är alla hjältar!

Då är bdet över 5 dagar sen som jag bloggade sist, ska skärpa till mig!! Men faktum är att dom senaste dagarna så har jag inte mått bra för 5 öre, det har handlat om kamp när det gäller allt. Har haft läkar samtal och om 2 veckor ska vi träffas igen för att utreda ifall jag behöver en andra medecin. Under tiden har jag fått Atarax utskrivet som jag får ta 1-2 gånger om dan vid behov, det känns som en extra livlina. DBT-teamet är verkligen min räddning!! Vet inte vad jag skulle göra utan dom just nu när allt är så svårt. Men trotts det så finns det några få ljuspunkter; grannen som ständigt ställer upp och ger mig min dagliga dos av koffein och nikotin, som även får mig att komma upp på morgonen. Hos dom får jag vara den jag är även fast jag har pyamas, smutsigt hår, och mår allmänt pissigt. BTW så är jag hos dom nu, och vi ska även upp till centrum strax, hon ska shoppa jag ska titta på.
Sen är det Lena, som jag träffade i Högdalen, en otroligt skör människa men som ändå klarar av vardagen med hunden Lisa.
Alicia som jag alltid kan ringa till coh sopm faktiskt inte har gett upp hoppet om mig, hon släpepr inte ens kontakten trotts att jag inte går i skolan. Vi ska träffas i dag och jag ska även sova ute hos henne.
Familjen, men framför allt pappa som just nu ställer upp och kör mig till coh från jobbet eftersom jag har väldigt svårt för att åka komunalt, i denna svacka. Mamma som alltid har stältl upp och ja hon är min Hjälte! Samt Nina och Camilla och deras familjer som verkligen ställer upp, jag ÄLSKAR ER!
Alla ni borde få  ha en egen stjärna på himlen, döpt till; Hjälte!
NI betyder verkligen mycket för mig, tack för attt ni finns <3
/Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0