14 juni

dagen har varit helt okej, har inte gjort speciellt mycket, var ute och åt middag med mitt lilla gäng och därefter har vi spelar kort hela kvällen. Har med andra ord haft en mysig söndags kväll=)
Som vanligt så blir det alltid på tok försent att lägga sig, jag ska ändå upp vid 6-7 i morgon och jobba. Om vädret fortsätter att vara så här i morgon så tänker jag nog ta en låång sovmorgon. Men vi får hoppas på att det blir bättre=) Efter regn kommer solsken;)
Så i morgon blir det jobb som vanligt, får se om det blir så att jag och berra drar på fest i morgon kväll, vi är iaf bjudna ut till Jakan. Blir nog inte så sent för mig efetrsom jag ska jobba dagen efter. men ett par öl lär jag kunna klämma ner;)

Vill passa på och ge Camilla&Marcus en stor kram och grattis till eran 2,5 års dag i dag=) Är lycklig för att ni har varandra<3

Sen kan jag passa på att gratta Glenny som fyller 22 år i dag=) Ett stort grattis till dig med.
nu kallar sängen på mig;)

/ma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för gratulationen, och snygg bild haha! ;)

2009-06-14 @ 23:29:51
URL: http://gewitterwolken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0