15 juni dircker jag gammal mjölk

Godmorgon!

Förstår inte att det ska vara så svårt att kliva ur sängen på morgonen. En timme är vad det tar!
Kan nog bero på att jag har lite friare arbetstider än andra. Jag kan ha vaknat på fel sida i dag medtanke på att jag röt åt pappa att vara tyst när han frågade hur jag mådde...ja jag är alltså inte så trevlig att umgås med på morgonkvisten.
Kan även meddela att jag just nu sitter och dricker 1 dag för gammal mjölk, var för lat för att orka öppna ett nytt paket..
Nej nu är det bara att dra av sig pyamasen och hoppa i arbetskläderna..
På återseende!
/ma

Kommentarer
Postat av: mattias

en dag bara själv hade jag mjölk som gick ut den 13 i mitt te idag :P de var ju inga krumpar å luktade inge så den var nog bra ;) hoppas du får en bra midsommar å kommer på något att göra.. kram

2009-06-19 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0