live från ICa högdalen

i dag är en sådan dag då allt går snett. Funderar på hur mycket ork jag har kvar egentligen. Jag har idé torka på vad jag ska skriva, jag kan inte srkiva det jag vill skriva för min hjärna och jag kan inte sammarbeta i dag.
Är faktiskt jäklit irriterad över att min gammla klass på Enskledegård inte kan visa större intresse för att ha kontakt med mig. fakrum är att det bara är Alicia som har orkar bry sig om mig trotts att dom flesta nog vet om att jag sjukskrevs för deprission. men nu är det dags för mig att börja jobba på Ica.
/ma

Kommentarer
Postat av: gamla klassen

men va fan kan du ta och sluta tycka synd om dig själv. varför ska vi umgås med dig, eller ens bry oss? visst man kan må dåligt men va fan ryck upp dig nån gång, men va trevligt att du å alicia e med varandra hon blir gärna din nya mamma.

2009-06-12 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0