när muren rasar

allting är inte som det ska nu, mycket är extremt jobboigt och mer änså orkar jag inte gå in på. En sak är klar och det är faktiskt nu som jag vet vilka mina riktiga vänner är. det går att räkna dom på en hand. Som min chef sa i dag så är det bättre att ha 4 riktiga vänner än 10 såkallade vänner. Även fast det i vissa stunder är tufft som vän få höra om hur verkligheten faktiskt är så delar vi som vänner även mer glädje än sorg, när våran skydds mur faller så finns vi där för varandra, när vi sedan bygger upp muren igen så gör vi det tillsammans. Utan er skulle inte jag vara den jag är i dag<3 jag vet att jag är rätt tjatig om att skriva just om mina kära vänner i bloggen, för mig är det viktigt att lyfta fram som är med mig i min värld! Som jag skrev tidigare så vet ni mycket väl vem just DU är!

Och faktum är så struntar jag fullständigt i om vad ni som komenterar tycker har ni inte mer stake i er att kunna kriva ert namn, ja då behöver ni inte heller läsa bloggen eller skriva en sketen komentar!
/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0