Ny dator

Mitt nya liv började i söndags, jag bytte mobil nummer, kastade mitt gammla liv i en påse med sand och slängde det i en sjö. Datorn havereade vilket inntebar att alla gammla usla minnen försvann. Jag är tacksam till tusen för det.
I går fick jag även besked om att jag kommit in på skolan i VARA! Kände en sådan glädje att jkag bara totalt grät och skrek. Äntligen kan jag börja leva på riktigt igen!!
Så i går kväll åkte jag och pappa för att köpa en ny dator till hemmet och jag själv köpte en röd mini laptop=) Och det är alltså från den som jag nu bloggar i från=)=)

Tog halva dagen ledigt i dag för att kunna fixa denna dator och för att kunna städa upp här hemma och fixa lite annat. Är även hundvakt åt Audi:) det är såååå mysigt(nu låter jag som Linda rosing..)

nej nu ska jag ta och kila ner till grannen  för att se om jag får smaka på hennes chokladrutor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0