Ett blandat inlägg

Just nu vill jag inget hellre än att gå ut och ta en cigarett, men min hals tilllåter inte det, den är pipig och tjuter vid minsta lilla inndragning av rökt, ahr väl allt som allt tagit 4 bloss i dag. Jag blir galen på denna kosta, inte bara det ahr ont i mina visdomständer:(
Har tagit två Propavan nu och hoppas på att kunna sommna tidigt och vakna sent i morgon, min kropp är i behov av att vila nu! Hela veckan är laddad med jobb från tisdag till Lördag. Sen har man 2 dagars vila innan Lidköping, vet dock inte om DBT tycker det är vettigt att jag återigen tar ledigt från gruppen, men det är något som jag måste ta tag med min individual terapeft, jag trivs inte i gruppen ändå, så det kanske finns en chans att byta?
Nej nu är det på högtid att lägga sig och se på tv :)

/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0