Folkhhögskola

Troots ett ständigt kaos så har jag lcyakts vara lugn i snart en halvtimme, har äntligen taggit i tu med folkhögskola och jag har bestämt mig på fullaste allvar att söka in till en skola i VARA. Såg att dom har öppet hus den 24/ 3
så har nu smsat min chef för att prata med henne i eftermiddag och informera henne om läget. Det är inte hunda på att jag kommer in på själva skolan men jag ska iaf dit och titta samt fylla i en ansökan.
Har som tur betyg från ett helt läsår så dte innebär att jag förhoppningsvis bara behöver plugga i 2 år:)
Måste därför ta ledigt den 26, 27 mars för att kunan fixa det praktiska där och kanske hinna med att kolla på fler skolor i närheten, ska även vara med på öppningen av pappas nya kontor, har ställt upp med att baka tårtor:)
Nu hänger det bara på att min chef är underbart snäll, förstående så hon kan ge mig ledigt dessa två dagar:)
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0