Jag lever i ett luckorus

Jag lever lite i ett lyckorus nu, udner dessa dagar i Lidköping så har jag BARA gjort saker jag mår bra av. Det här händer sällan i STockholm. Jag har inte ens sterssat! Det här känns inte som jag, men något säger mig ändå att det är det här livet jag har längtat efter och att det är det som saknas för att jag ska bli hel igen.
Bara i dag så har jag ätit en lång och lugn frukost på nett Hotel med pappas "vänner", tog några bloss med Alber Anger som är professor och samtalade på Engelska! Tog mig till frisören och belkte slingor som klippte upp håret. tog mig tid till att sola solarium en stund och nu ahr jag även tryckt i mig en Rhodhus Bakelse, detta är LYX!
Men inte bara det, jag kommer att stanna tills på måndag/tisdag och få tillbringa en hel helg med matte.
UNDERBART!
/ma


Kommentarer
Postat av: L

im so happy for u! <3

2009-03-29 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0