klassen ko igen

Fick en komentar ang klassen ko och tja varför gilalr jag inte detta par för?
Finns en del orsaker men framförallt så beror det nog på att jag var stört intersead
av killen i fråga, men har varit för feg för att ta chansen pch nu står jag där igen,
att ett apr har bildats jag har ändå haft alla chanser att ta men inte vågat.
Jag klandrar bara mig själv men tror ändå inte att det ahde varit rätt, som han sa
att hon är mer lik hanns personlighet och det kan nog stämma.
Men en sak är klar jag står nu inte här och v'ntar på att det sak ta slut om de nu gör det.
För den dagen det gör det så är inte jag där, jag vet vad jag vill och vte nog att jag kommer att
uppnå det förr eller senare.
Jag tänker inte le och jag tänker inte bry mig mer om det.

Ett otroligt rörigt inlägg men maten sak serveras nu!
/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0