Lidköping

Så är man hemma i Sthlm igen, känns inte alls bra, detta är inte hemma för mig:(
Lidköping är hemma för mig, där känns det bra!
Sammanfattningsvis så har jag haft det kanon bra! Pappas kontor är super fint och trendigt!
Har satt i hop en massa Ikea möbler, invgnigen är den 27 mars, ska därför göra allt för att få ledigt från jobbet den 27, om det så innebär att jag måste jobba 7 dagar i sträck så tänker jag göra det!
För jag vill nämligen göra tårtorna och gå runt i spetströja och höga pumps:)
Träffade Matte vilket var underbart trevligt! Härligare människa får man leta efter!
Jag vet vad jag vill och skulle det bli så tänker jag ta tåget ner dit på lördag morgon,
saknar hans närhet redan...
/ma

Kommentarer
Postat av: Hemlängtaren

Ja, att åka hem är ju underbart. Jag saknar det väldigt mycket, men det hade varit roligare att komma hem till någon. Då kanske man vill åka hem oftare.. :) Vad är det för ett kap du har hittat, eller är det bara en kompis? ;) om man får fråga..

2009-03-11 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0