Lidköping

Det är nog en del av er där hemma som undrar hur jag har det här i Lidköping.
Faktum är att jag har det kanon, hittar bättre här än i Stockholm!
Tanken på att åka hem i morgon gör mig ledsen, här har jag mitt lugn.
Här har jag min fast punkt i det lilla Sammhället.
Promenerade bort till farmors och farfars grav i dag, satte dit 2 färgglada påskliljor, hon gillade sådanna.
Har även shoppat och träffat Boman, dansbands killen som nog inte vte hur gammal jag är och jag vet ärligt talat inte hur gammal han själv är, men det var trevligt! Hann med en latte på Rhådhus Cafét.
I övrigt så har jag shoppt lite, blir väl desto mer i morgon, dvs böcker och en body:)
Träffade även Matte som bor här i närheten och som jag tror läser min blogg?
 Vi ska även träffas i morgon innan jag åker hem, det blir la en fika eller lång promenade, skulle gärna promenera runt det området som jag alltid har gått under dom åren som jag ahr varit här.
Kan inte mer än säga att jag stor trivs! Känenr hu min dialekt kommer i kapp, bort med fula Stockholmskan!

/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0