Piss off

Nu är jag jävligt trött, har precis kommit hem från en pissig(Försöker intala mig bra dag!) Men det går fan inte är jävligt less på stockholm och allt därtill. Har i min frustration raderat ett dussin nummer i min mobil, nummer som jag sällan används och som ändå bara är ytliga. Varför ha kvar dessa?  Har sorterat ut bland mina vänner med(jag är en jävla bitch!) nu kan jag räkna på 2 händer vilka som står mig nära, vilka som finns där och som verkligen betyder något, och ni kan räkna ut själva vilka ni är, så varför inte lämna en liten komentar i bloggen?:)

Ja jag är djälvigt trött och piss of på allt nu, därför ska jag räkna mina andetag och bita i en citron innan jag lägger mig..
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0