Små framsteg

Det händer i bland att jag känner irritation över terapin, Min terapieft kan säga saker som provocerar mig och gör att jag totalt blir argt som ett bi, men i det flesta fall är jag ändå tacksam över att jag får denna behandling, han hjälper mig med mycket vilket gör att jag med små steg framåt kan aceptera den jag själv är. En  total förändring är att mina självskador har minskat radikalt, om vi ser tillbaka på 7 månader då mina självskador befann sig i stort sätt varjedag så har dessa åkommor minskat till 1 gång var 3 vecka eller något liknande. Jag är inte fri från det än men är på en god väg att bli det!
Det känns skönt att höra att någon utomstående är stolt över det jag gör hur jag kan förvandla kaoset till något bra!
Detta gör att jag för varje gång växer innom mig själv, att denna terapi verkligen fungerar!

Nog om det, jag är tok förkyld och ska koka te nu sen lägga mig och prata en stund med matte innan jag tillslut kan sommna in, i morgon vankas det en lång dag med jobb.
/ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0