Svar på tal

Hemlängtaren om Lidköping:
Ja, att åka hem är ju underbart. Jag saknar det väldigt mycket, men det hade varit roligare att komma hem till någon. Då kanske man vill åka hem oftare.. :) Vad är det för ett kap du har hittat, eller är det bara en kompis? ;) om man får fråga..



Fick denan komentar och tja vad ska jag säga, träffade Matte som jag har pratat med i vöer ett år på msn med, super trevlig! Kändes riktigt bra att äntligen få träffa en så härlig kille:)
Och ja han är ett RIKTIGT kap;)

Kommentarer
Postat av: Hemlängtaren igen ;)

Låter härligt, önskar att jag också fick uppleva den känslan igen :) Känns det som att det kan bli något mellan er då? ;) Jag är tyvärr singel så får glädjas åt andras lycka istället.. :P

2009-03-12 @ 14:13:46
Postat av: Anonym

han är inget kap!

bajs bajs bajs

bajs bajs bajs

bajs bajs bajs

2009-03-13 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0