del 2...

Okej den där ciggen satt bra! har inte rökt sen i fredags..hade ju hoppats på att den dör snyggingen skulle göra mig sällskap..men nej han är väl lika trög som alla stockholmare..eller så är han inte frpn stockholm?? Nå väl,jag söker bara efter ett ragg;) Okej jag skakar av nicotin kick..inte bra?? Och kissnödig är jag, vart fasiken finns en toalett på detta ställe?? Ja inte vet jag..
Men en sak är klar den 3 juni åker jag ner till vara över dagen, borde ringa och höra om husdjur är tillåtna.
Och det gjorde jag nu, dom lär ringa mig i morgon. Om det är tillåtet så köper jag mig en panda hamster.
Nej nu går mitt ragg fan då, okej ser ut som att han ska upp på sitt hotelrum, farligt! jag är en riktig vilding;)
Jaha och vad ska jag göra nu då?? Är hungrig och behöver handla in för lunchen i morgon. har bjudit över Alicia:)
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0